måndag 8 februari 2010

Den lilla

Har idag fått lite infomation om att vi väntar hem ett riktigt rivjärn. Den morrar och fräser åt det mesta tydligen. En tjej med skin på näsan fast man är liten. Ja det ska bli intressant :)

Vi fortsättar och funderar på namn. Sambon tyckte att hon kunde heta Beirut men det kan hon ju inte heta. Så lite förslag just nu är Gunnel, Sonja, Berit. Ja jag får nog ta och titta i almenackan för det ska vara nått mänskligt namn. :) helt ett gammalmodigt. Har ni förslag bara släng ut dem

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker att hom skall heta Ametist eller Tigeröga Stjärna kanske, Liz efter Taylor Bengt tycker att hon skall heta Anubis eller alt..Opalen. Kramar till våran underbara Maya hoppas att allt ordnar sig tilll sist! TÄNK POSITIVT !!

Helena sa...

Såklart ska hon heta Morris, eller Maurice! :-) Ärligt talat så avskyr jag namn som Berit. Eller Bengt. Ja, jag vet att det finns en Faraohund som heter så... Men jag avskyr verkligen FULA människonamn på vackra djur! Så har jag det sagt. Tiger är ju vackert också, men kanske inte så orginellt. Det är ju bra med S i kattnamn, och hundnamn också. Ta åtminstone något med S i. Inte Berit... snälla (skratt)
Kramizzz!
Förresten, lycka till, med både katt och namn. Hon ser URLÄCKER ut. GRATTIS!
Och tack för grattis till huset. Vi är såååå glada. Då måste ni komma och hälsa på i sommar.