lördag 27 februari 2010

Fått lite resultat från Strängnäs

Som vi inte åkte idag så fixade Anna R att jag fick reda på lite resultat ändå :) Åke Cronander satt inne med lite ck idag och det gällde även championhundar. Så jag vet inte om det var tur att vi inte åkte eller inte. Hade varit kul och se vad han hade tyckt om Astrid idag som vi ställde för honom när hon var under två år och då fick ck. Men det kommer väl flera chanser. Idag känner jag mig inte besviken att vi inte åkte för jag antar att det är halt ute på vägarna. Vi har haft en lugn skön morgon.

Men vi säger grattis till Annica och Chassellis Dehra Ta´ziffa som idag blev BIR och till Annakarins hane Ezhar Ars Armandi som blev BIM. Så håller vi tummarna för att det går bra för Dehra i BIS:et.

1 kommentar:

Annakarin @ Mathias.W sa...

Tack för grattiset <3. Och ja det blev väldigt blandade resultat i dag. kram