fredag 19 februari 2010

Får vänta på godbiten ett tag till

Efter att ha pratat med Lotta i morse om vädret i den stora staden så kom vi överens om att jag skulle komma en annan dag. Det blåste rätt rejält så det drev igen på vägarna. Sa att jag vill inte åka om det var som när vi var i danmark för massor med år sedan. Fick svaret att så var det. Så jag blev hemma. Kändes inte så skoj att bli stående med en kattunge i bilen. Vi gör ett nytt försök på måndag. Fast jag känner mig himla snuvad på konfekten och lite sur. Hade sett fram i mot att träffa Lotta och klämma på flörtkulan

2 kommentarer:

Linda sa...

synd att du inte kunde åka, men hoppas du får en trevlig helg ändå!

kram

linda och bertil

Johanna sa...

Åh när man ska göra nåt sånt vill man ju Inte få förhinder! Iris var ett fint namn :) Det var vår 2a start i trean men jag räknar inte med första för det var idioti :P