lördag 3 januari 2009

shoppat en kjol till utställning

Jag hittade den här kjolen på rea idag men det stod storlek 34 i den så jag tänkte att det var kört. Jag kan inte ha str 34 längre men så kollade jag lite närmare på den och såg att den såg rätt stor ut. Jag bestämde mig för att testa och den passade. Så någon liten storlek var det inte. Fel märkt kanske..... Så nästa gång vi ska vara snygga så har vi nästan en helt ny outfit. Nu fattas det bara en fin skjorta eller tröja för vi har ju redan kjolen och snakekedjan :) Jag är nu inte så förtjust att ställa i kjol men det är väldigt snyggt så det är bara och bita ihop.

2 kommentarer:

Mirrekex sa...

Hej ja men precis visst är det så :) Helt rätt. Hoppas att allt är gottit med dig annars? Har du för dig ikväll då?'

Jag ska bara ta det lungt då min mage och jag inte är bästa polare idag.. Har väldigt ont i magen samtidigt som jag har början till Urinvägsinfektion :(

Kram

Emelie sa...

kul med lite nya utställningskläder, själv är jag överlycklig för att jag äntligen lyckades hitta ett par svarta finbyxoa att ställa i! Passar på att önska dig ett 2009!!