fredag 30 januari 2009

Sängkamrater

Här ligger de hela familjen hund och katt och väntar på att matte ska gå och lägga sig. Jag fick klämma mig ner i mitten och möblera om lite bland djuren. Anka hamnade under höger arm och Maya under vänster och såklart skulle de ligga under täcket. Astrid ligger alltid på högersida om mina ben och knycker allt täcke. Hon vill inte ligga under täcket. Sen ligger katten någonstans uppepå någon av hundarna under täcket. Allt det här utspelar sig på min sida av sängen. Så tre faraohundar och jag får plats på lite över 90 cm. Husse kan ligga och vräka sig som han vill. ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Känner igen det där. Fast jag har iof bara 2 hundar och 1 katt på min sida

Emelie sa...

Haha som det ska vara alltså!! Jag tror de flesta som har faraohund känner igen sig!