tisdag 13 januari 2009

Idag direkt efter jobbet så gick jag och hundarna ut på en lång och snabb promenad. Vädret var skönt och alla var nöjda men smolket i bägaren var alla hundskit som kommer fram ur snön. Jag tyckte att det var otroligt äckligt som det på en väg låg lortar precis överallt i vägkanten. Någon som var nöjd var koprofagen i sällskapet. Hon gjorde hela tiden sken av att vilja gå och nosa i vägkanten men sanningen var att hon letade bajs. Hon försökte ta sig några smakprov men som tur var han jag se vad hon höll på med. Hon kunde verkligen inte förstå att man inte får äta bajs. Jag tänker inte nämna vilken som jag tänker att hon kan bli retad för sitt snuskiga intresse.

För det är verkligen så snuskigt och tänk om man inte ser själva bajsätandet och sedan får en puss. Fy fasiken vilken hemsk tanke

Inga kommentarer: