torsdag 1 januari 2009

Matte

Alla hundarna och katten har fått ett eget inlägg om 2008 och vad som hände för deras del. Bara att skrålla neråt och läsa. Så vad har hänt för min egen del det här året som har varit. Jag har fått löneökning det är alltid bra :) Annars så har det väll inte hänt nått speciellt upphetsande för min del. Jag är väldigt nöjd med hundarnas prestationer för året som har varit.

Nu är det bara att blicka framåt och tänka på året som kommer. Jag hoppas att det blir ett spännande år med många framgångar. Planerna är redan satta och jag har redan i Oktober bokat stuga vandrarhem för vinthundspeciallerna iår. Nåt som jag har beställt här vid nyår är sista certet för Astrid så hon kan bli svensk utställningschampion och sedan vill jag hemskt gärna att hon ska plocka två cert i lure coursing. Så snälla alla som brukar tävla kan ni inte hålla era snygga och snabba hundar hemma för våran skull ;) Det skulle göra oss mycket glada.

Nej skämt å sido låt bästa hundarna vinna nästa år. Föresten som en liten bonus så började Astrid löpa idag hon ska alltså bli vuxen. Så jag säger grattis till Astrid idag som har bestämt sig för att bli en stor tjej. Nu ska jag laga mat på årets första dag och börja skriva i min kalender. Det är lika roligt varje år med en ny kalender.

Ha ett fortsatt bra 2009 allihopa

2 kommentarer:

Mirrekex sa...

>Hej fin header. Gick det bra med raketerna?? Hoppas att ni hade en underbar nyår, god fortsättning kram

Anonym sa...

Roligt att läsa din årskrönika för alla tre tjejerna! Så fina de är! Ha ett riktigt bra 2009! Med många framgångar med framför allt lilla Astrid. Hoppas att hon lyckas ta sitt championat!

Kram