lördag 10 januari 2009

Ändringar i bloggvärlden

Jag har nu bestämt mig för att ändra om lite i min bloggvärld. Den här bloggen kommer uteslutande att handla om mina hundar och annat som har med hundar att göra. Så klart att Mulis hänger med på ett hörn också.

Ankans blogg I huvudet på en faraohund kommer att flytta in i den här bloggen. Hon kommer att lämna ett blogginlägg i veckan på söndagar om veckan som har varit eller om någonting annat.

Sen ska jag skapa en blogg till mig själv där mina tankar och funderingar kommer att finnas. Finns många tankar i mitt huvud som man inte alltid passar in precis här. Bloggen kommer nog att handla mycket om att jag måste börja röra på mig. Nått som jag inte är så dukigt på. Jag återkommer om den.

Ha en bra lördag allihopa. Själv har jag fått tillsägelse från Peder att jag idag bara ska ta det lugnt men det känns svårt. Men jag ska verkligen försöka.

Inga kommentarer: