torsdag 22 januari 2009

Glädje i missären

Äntligen har vi blivit med tält :)))) Fick köpa det av min kära kompis Pernilla. Hon har inte använt sitt tält mycket utan det har nog jag varit bättre på. Förra året så lånade jag det av henne några gånger så vi är nästan kompisar jag och tältet. Så hon tyckte att jag kunde köpa det istället för att det bara ska ligga som hon inte tävlar längre.

Vad blev det för modell då. Jo ett blått bersåtält med reklam på. Så det ska jag nog hitta i tält vimlet. Som jag inte är nått fan av bersåtält med alla dessa pinnar så får jag helt enkelt träna på tomten med att få upp det och veta var alla pinnarna ska höra. Sist jag lånade det så blev det nått riktigt knasigt och jag förstod aldrig vad felet var.

Nu känns det härligt att vi har någonstans att bo i sommar. Bara att börja kolla efter en bra bur då :))))

Inga kommentarer: