tisdag 12 december 2023

I går tappade jag det helt

 


Igår bestämde jag mig då för detta 👆 och jag har inte bestämt mig än om jag är helt galen eller inte. Tanken är att vi ska debutera i freestyle under 2024 men detta är lite tidigare än beräknat. Eftersom jag redan är lite galen så funderar jag om jag ska tappa det helt ordentligt. Men det är det här med årsbästa listor, jag är en sucker på listor. Jag tycker att det är tillfredställande att se sin hund på en listan, ja jag är lite korkad. Men nu kanske det är en bra sak då det stoppar mig och mina galna tanker. Men vi får se jag kan fundera ett tag till.

Sedan var det det här med låtar. Det är svårt att hitta en låt som jag gillar tycker jag. Det har inte riktigt varit ett problem tidigare men nu känns det som att jag har låtkramp. Jag bestämmer mig och sedan har jag inte bestämt mig. Jag har hittat en htm låt som jag gillar men nu ska vi ju inte tävla htm utan freestyle. Hera har några potentiella låtar och jag får väl helt enkelt välja någon av dessa låtar så vi kommer igång. Sivan har dock ingen låt så nu är det bästa och ligga i och bestämma sig så hon inte blir utan låt. 

Sedan är det det här med tricks då jag har en förkärlek för vissa tricks och det blir lite enformigt men jag tänker att vi kör lite enformigt och flytande i stället för svårt och hackigt. Antagligen så kommer båda tjejerna att göra något annat än det som vi ska göra i varje fall tex hänga på domarbordet. Jag ser detta som en provtävling inför det riktiga datumet. 

Men nu ska vi träna på. 😃

Inga kommentarer: