torsdag 14 december 2023

Grymt inspirerad

Det var länge sedan jag har känt mig så inspirerad som jag gör just nu gällande hundträning. Har idag lyssnat på en digital föreläsning om snygga moves och osynliga hjälper genom Svenska freestyleklubben. Det var duktiga Märta Andersson som höll i föreläsningen och visade upp moves och hjälper med sin kelpie Ingvar. 

Nu har jag lite att fundera på hur jag vill att mitt program ska se ur och hur jag kan maskera mina hjälper. Ska jag för en gångs skull köra tema. Det är ju en grej som verkligen inte känns bekvämt men jag ska nog ta mig en allvarlig funderare på den. Kanske kan vara skoj, eller inte. Tål att funderas på. Kanske inte till den närmaste starten men kanske till nästa som också den är inplanerad. 

Nej nu ska jag fundera på hjälper som säger fortsätt, stopp och hur man sätter pauser med punkt. Hur jag på bästa sätt kan förbereda min köttbulle så hon inte speedar iväg och gör saker som hon inte ska. 

Blir nog att torrgå lite till jobbet i morgon och bli klassad som en idiot. 

Inga kommentarer: