fredag 12 september 2014

Nu ska även Tyson vara varm i vinter

Har letat efter ett billigt vintertäcke till Tyson som han inget vintertäcke har. Jag gillar inte Hurrtas nya modell så jag letade efter det gamla värmetäcket. Jag hittade ett på grizzlyzoo för 350 kr så nu är det på väg hem till oss snart. Så nu har även Tyson en hel garderob med kläder och det fattas bara ett fleecetäcke men det ska jag sy ett åt honom i helgen kanske.

Kameltjejerna kommer att ha röda täcken och giraffkillen ett tranbärsfärgat. De kommer att bli så fina tillsammans. Så giraffen blir lite mörkare. Känns skönt att veta på en gång vilket täcke han ska ha. De andra täckerna får jag nog märka upp i år för det tar tid att klä på tre individer som springer runt man är svettig innan man kommer ut.

 

Inga kommentarer: