fredag 26 september 2014

Mitt bästa hundgodis

Bästa hundgodiset enligt mig och hundarna är kycklinglever. Det används bara vid speciella tillfällen som vid utställning då Xena ska ha fullt fokus på mig och ingen annan. Astrid och giraffen får sedan vara med och äta upp resterna. Jag tycker att det är det bästa äckliga godiset som det inte luktar så mycket. Jag har väldigt svårt med lukter och kräks lätt om det luktar snusk. Synd om kamelerna och giraffen men de dör inte. 

På andra plats kommer faktiskt blodpudding som inte är tillagad. Kladdigt men det går verkligen hem. Korv och köttbullar går också bra och det är bra att ha i munnen. Skulle aldrig ta en kyckligleverbit i munnen. Nej fy fan. Grillad kyckling är också bra för då går ögonen i kors på dem här hemma när husse ska rensa en kyckling.

Nötlever gillar de med men då kräks jag. Så det går fet bort.


1 kommentar:

Rebecca sa...

Bra tips med kycklinglever. Har också svårt med lukter, men kanske ska ta och testa detta då :- )