måndag 24 november 2008

Stenhamra

Så har vi landat i lilla Stenhamra och Lotta och Fredrik med familj har lyft med sitt plan. Tror att de blev lite försenade pga snön och båsten.

Vi har nu tagit våran första promis tillsammans jag och mina tjejer och pinnen Turbo. Det var nu inte det lättaste som han helst ville kolla in alla tjejerna på en gång. Maya och Anka tar det lugnt och har boat in sig i sängen. Astrid kan inte riktigt slappna av utan vankar runt och piper. Hon vill ju så gärna kolla in alla katterna. Men det kommer att gå över bara och härda ut.

Inte det lättaste att komma till ett nytt hus och lära sig alla fineser så nu ska jag ge mig ut på upptäktsfärd :)Här finns det så många lysknappar så jag blir helt snurrig. Det första är spisen med det barnsäkra låset och sedan blir det centraldamsugaren tror jag. Bara att börja att hålla huset i topptrim.

Inga kommentarer: