onsdag 5 november 2008

Shopping

Nu har här shoppats i veckan. Endel lite roligare saker och andra mindre roliga.

Till det roliga hör två skjortor som jag hittade på rea och fick för 100 kr. Det kallar jag bra shopping. Me like rea kan man säga :))) Det andra är hotellrummet som jag har betalat i förhand och fått lite billigare än om man beställer över telefonen. Men nu kan jag inte dra mig ur heller för då får jag inte pengarna tillbaka. Men det ska jag inte heller som jag ska åka även om jag bryter benet. Jag och Astrid ska ha myspys för oss själva och kolla på idol.

Det mindre roliga är min bill som har kostat massor den här månaden. Skatten har jag betalat och ny skor har den fått. Men skorna gör ju att jag åker säkert på vägarna och det är ju alltid bra. Men det finns så mycket roligare saker som man kan köpa för pengarna.

Så pga min dyra bilshopping så har jag fått prioritera bort att anmäla till Stora Stockholm. Det känns trist men inte så att jag dör jag kommer att överleva. Det kommer flera tillfällen där för oss. Men tråkigt är det som hade sett fram imot att tävla där men men man kan inte bli ruinerad för att man vill tävla.