torsdag 6 november 2008

Förbaskade blogg

Jag märkte i förrgår att det inte har gått att kommentera som man ska. Så om ni lämnar en kommentar kolla så det kommer upp en gul ruta som säger att kommentaren ska granskas innan den publiceras.

Det som har krånglat är Namn/IRL. Man har inte bara kunnat kommentara med sitt namn utan har varit tvugna att skriva ditt en hemsida eller blogg för att den ska gå att publicera. Men den här funktionen ska funka med bara namnet så nått fel har det varit. Men nu verkar den fungera helt plötsligt. Jag fattar ingenting :/

Nått annat som irriterar mig är kommentaren från igår som helt inte har någon kommentar funktion alls. Man kan inte lämna någon kommentar och det är ju också konstigt som jag inte har ändrat någon inställning.

Nej jag blir inte klok på det är så håll koll på den där gula rutan ifall ni vill skicka en kommentar,

Inga kommentarer: