söndag 2 november 2008

Framtidsplaner

Länge länge har jag funderat över det här och nu har har äntligen gjort slag i saken. Jag har anmält mig till en instruktörskurs som börjar nästa år. Den kommer att vara på sju tillfällen och hålla på fredag, lördag och söndag varje gång.

Innan jag kommer att gå kursen så ska jag testa på att vara hjälpinstuktör på en valpkurs. Valpkursen börjar nästa helg så det kommer att bli spännande. Tycker jag inte att det är min grej så har jag inte lagt ut en massa pengar i onödan. Man ska inte betala min kurs förren nästa år och då binder man sig. Jag kommer att missa lite tävlingar nästa år som jag vill åka på men jag tror att hunden kan komma ändå.

Så nu ser jag fram imot nästa helg

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, här händer det saker. Vilken blev det tro?

Förstår inte riktigt vad du menar med sista meningen; "men jag tror att hunden kan komma ändå" *s*

Anonym sa...

Jag menade att fast jag är på kurs så kan jag nog skicka hunden med någon annan. Så jag kan utbilda mig och hunden tävla.

Emelie sa...

wow låter jätte spännande, lycka till med kursen!!