onsdag 12 november 2008

Packat

Idag har jag packat min väska för resan i helgen. Jag har med mig flera par kläder som jag inte än har bestämt mig för vad jag ska ha på mig.

Nu funderar ni säkert varför jag har packat den idag. Jo det är så här jag är så himla nervös inför helgen så jag gör det nu när jag kommer ihåg vad jag ska ha med mig ;) Idag på jobbet gick jag och tänkte på utställningen och fick värsta nervösa attacken. Så om jag är så här nervös idag onsdag hur ska det då inte bli på lördag. Vill inte tänka tanken faktiskt.

Så på fredag väntar en 5 timmar lång resväg till trollhättan. Man är lite galen som åker så långt för kanske 5 minuters uppmärksamhet. Resan kommer jag och Astrid att göra helt solo som ingen vill följa med, men det ska nog bli mysigt. Jag och Astrid får beställa någon smaskig måltid som vi får mysa med. Sen kan man ju göra som man vill när man åker själv. Vill vi knoppa kl åtta på kvällen så gör vi ju det. Har köpt en miniflaska vin som jag ska smutta på på kvällen. Vi får kolla på idol i sängen smutta vin och mumsa ostbollar kanske. Det låter som en skön uppvärmning innför ångest attacken hahahaha.

Nej nu ska jag färga håret så jag inte glömmer bort det. Det är viktigt som jag har en stor utväxt som jag måste färga bort. Måste även erkänna att jag hittade lite gråa hår i veckan. Hmm man är inte purung längre alltså.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Önskar er stort lycka till i helgen! Det låter så mysigt för Astrid och dig - och bra uppladdning.

Messa när dina fem min uppmärksamhet är över så att jag får veta hur det gick!
Kram

Anonym sa...

Låter ju som en riktigt mysig uppladdning inför utställningen. Jag brukar alltid försöka stressa ihop allt på en enda dag.

Kanske ska följa ditt exempel och göra mysiga minisemestrar av dem också :-)

Håller tummarna för Astrid att det går kanonbra!

Hade jag bara tänkt ställa kunde vi ha tagit sällskap. Men det får bli till Mydog istället!

Ha det gott!