söndag 24 juni 2012

Resultat från rallylydnadscupen


Idag har jag fått reda på hur det gick på rallylydnadscupen och jag kan bara säga att jag är STOLT. Jag tyckte inte alls att det gick så bra som poängen säger :) Men nu blev vi allt lite taggade eller i alla fall jag att vara med på nästa träff också. För jag vet att jag är ledig

 Astrid och jag kom på en delad första plats i nybörjarklassen med 93 poäng Sofie & Astrid 93 P av 11 ekipage.

 I fortsättningsklassen kom vi på plats 3 av sex startande. Jag var helt säker på att vi hade diskat oss rejält där som sitt vid sidan var helt åt skogen för det mesta. Men jag var stolt när vi gick av planen fast det inte kändes bra men ännu stoltare nu som vi ALDRIG har tränat på momenten. Tänk allt går bara man inte har för höga krav på ett perfekt utförande för tillfället. Sofie & Astrid 73 P

Bilden på mig och Astrid är från sommaren 2010 när Astrid blev Svensk Lure Coursing Champion nere i Katrineholm. En mycket stolt matte även då.

 

12 kommentarer:

Vicky sa...

Grattis! Vad roligt. Ser fram emot att läsa om er fortsatta karriär =)

Siriosmilla sa...

Grattis!!!!

Hanna aka Lilla My sa...

Stort grattis!!! Ni är grymma :)

Arlo sa...

Grattis! Härligt!

Zallek - Kellaz sa...

Woho! Grattis!

Ann-Margret o Vinja sa...

GRATTIS till delad första plats i nybörjarklassen :) Jätte kul att det gick så bra :)

Kram

Anna sa...

GRATTIS vad roligt :) Det är verkligen en jättefin bild på er oxå

Ninni Österholm sa...

Haha, underbart! :D Grattis!

Lyckopiller sa...

Suveränt! Verkligen jättegrattis!

Asta och Iris sa...

Fin bild på er och grattis! Du är ju jätteduktig

Sandra sa...

Wow!!! GRATTIS så roligt!

mathilda adamsson sa...

Nejmen! Vilken rolig överraskning, grattis! :) nu fick ni lite mersmak & tävla mera va? :) kanon bra jobbat!