söndag 10 juni 2012

Astrids fjällsemester i bilder



Det är jobbigt att vara i fjällen så Astrid har sovit så fint i Bengans säng varje natt innan han kom upp. Sedan fick korgen flytta in i sovrummet som sängarna inte är så stora att dela med en hund :)


Sover i soffan i fjällstugan


Astrid bestiger Fjätervålens slalombacka ända till toppen. Jag har aldrig varit upp men nu ser jag ju att jag måste ta mig dit.




Ser ut som att Astrid står uppe vid molmen. Jättefint kort tycker jag.


Astrid vid fjätfallet. Måste smaka lite gräs


Varje eftermiddag efter promenaden så sov Astrid på altanen i skuggan.


 Liten rastpause på vägen hem. Astrid fick sin korv tror jag att det var


Måste jag verkligen stå här säger hon <3

7 kommentarer:

Ann-Margret o Vinja sa...

Astrid ser verkligen ut att haft en kanon härlig fjällsemester :)

Kram

Arlo sa...

Nu vill vi alla på fjällsemester!!! Vilka underbara foton!

Grabbarna boys sa...

Vi vill också på fjällsemester....matte vår ser framför sig på alla miljoners bilder hon skulle ta då!!!
För vilka fina foton ni bjuder på!!
Vov från grabbarna boys!

Asta och Iris sa...

Åh fjällen, tystnaden och luften! Aaah nu längar jag. Jättefina bilder.

Malin sa...

Nu har Livet med papillon flyttat! Nu hittar ni oss på våran nya sida http://dexterdino.wordpress.com/
Välkommen att titta in :)
/Malin, Dexter & Dino

Ninni sa...

Åh så fint! Jag vill också till fjällen.

Malin sa...

Tack så mycket Sofie :) jätte fina bilder på Astrid hon är otroligt vacker!

MVH Malin och pappisarna