söndag 17 juni 2012

Idag lite bättre väder


Så idag har vi i alla fall fått till lite promenader som inte har gått i turbons tecken. En promenad i skogen och en fin kvällspromenad. Om det är bra väder i morgon ska vi börja träna in nått roligt. Eller då ska vi försöka få till en stadig träning varje dag. Annars så känner jag mig lite krasslig och ska nog snart krypa i sängen och vila upp mig lite. Har knaprat lite tabletter idag. 

Som det inte går att blogga via mobilen och jag använder min mobils kamera rätt ofta så kom jag på att om jag lägger upp bilden på facebook så kan jag sedan spara den och lägga in den här. Smart va hahaha. Jag tycker att det är jobbigt att koppla in mobilen i datorn ;) Bilden är tagen med instagram det är därför den är lite oskarp. Men jag tycker att den var fin ändå. Instagram har nog blivit min nya hobby kamera tror jag. Vad tycker ni om appen om ni använder er av den?


1 kommentar:

Hanna aka Lilla My sa...

Superfin bild med mycket känsla :)