onsdag 28 mars 2012

Vår första vårblomma

Idag har vi tagit en promenad i skogen för att se nått nytt. Tänkte att det skulle pigga på Astrid lite. Hon blir sakta men säkert bättre och bättre även om det verkar ta tid. Hon spänner sig fortfarande men det verkar också bli mindre och mindre. Äta det veterinären har ordinerat vill hon inte göra så nu hittar vi på nya möjligheter. Nu tycker jag att hon börjar vara så stabil att hon får mera att äta i portion bara för att jag kanske tror att spänningarna kommer av att det är tomt i mage och tarm. Eller jag lite finns det ju där :) Så det ska bli intressant och se om jag kanske har rätt.

5 kommentarer:

Christina Klosterberg sa...

De första vårblommorna är alltid vackrast. Härlig känsla när de dyker upp. Skönt att höra att Astrid är på bättringsvägen!

Ann-Margret o Vinja sa...

Vad tråkigt att hon är så knölig med att äta :( Har du prövat det där veterinär fodret frå Royal som jag skrev om? Dom flesta hundarna brukar tycka det är jätte gott.
Om hon inte äter set, får hon inte äta dom där små burkarna som heter Recovery eller nått. Det brukar dom ju ge hundarna hos veterinären när dom är nyopererade. Det ska var en väldans massa energi i det. Brukar själv ha med det till Vinja när vi tävlar, hon brukar få det efter spåret för att få lite mera energi.

Ja visst är det vackert ute med dom första vårblommorna.

Är super nöjd med min nya mobil :) Finns väl en massa finnes kvar att lära sig men med det jag kan redan så är den kanon :)

Kram

Quila o Ronja sa...

Så skönt att det är bättre med Astrid. Även om det tar lite tid.
Det är så tråkigt när dom är "kinkiga" med maten :-(
Sv. Jaa, gissa att det blev simma av i dag ;-)
Krama om Astrid från oss <3

Vicky sa...

Underbart med första vårtecknet.

Quila o Ronja sa...

Nu saknar jag er!!!! Hur har ni det?
Kramar