fredag 9 mars 2012

I morgon händer det

Ska egentligen packa bilen men hamnade här och fixade lite med bloggen. Det jag kände att jag orkade. Lite måste ju göras om men vi gör det lite då och då känner jag.


I alla fall i morgon runt 5 på morgonen så åker jag och Astrid till Kungsör för att diska oss i hoppklass :) Ja visst låter det positivt. Känner egentligen inte att jag har lust men vi ska göra det ändå. Komma ut och träffa lite folk. Skulle ha velat träna mer och den platta tunneln har vi inte alls tränat på men men det är som det är. Vi får se hur det går. Kanske springer hon igenom den eller inte. Vi kommer i alla fall att få lite erfarenhet och det är det viktigaste just nu så vi kan käääämpa i sommar. Det är viktigt att vi är på G i sommar inte nu.


Håll tummarna för att vi inte skämmer ut oss totalt :)


17 kommentarer:

Siriosmilla sa...

Vi håller både tummar och tassar! Lycka till! Jag tror inte att du kommer att göra bort dig! En diskning är inte att göra bort sig. Själva ska vi tävla lydnad i Söderköping i morgon, Smilla i klass 1 och Siri i klass 2.

Quila o Ronja sa...

Vad fint du gjort här. Blir så imponerad av hur duktiga alla är! (Jag tycker det är skitsvårt)
Vi kommer hålla tummar och tassar för er i morgon. Heja er!!
Kram

Sofie sa...

Tack ska ni ha :) det kan nog behövas.

Quila o Ronja sa...

Jaa, jag har också en testblogg, där jag testar lite.........Men nu kommer en liten dum fråga. Vad heter dom där flikarna som sitter på rad, nedanför headern. Vad heter dom??? (Förstår du vilka jag menar?)

Arlo sa...

Lycka till i morgon! Jag tror att ni kommer att ha kul, det är viktigast! Sen är som sagt bullaran goda där, man kan tröstäta såna mellan varven!
Vi ser fram emot rapport i morrn!

Arlo sa...

Lycka till i morgon! Jag tror att ni kommer att ha kul, det är viktigast! Sen är som sagt bullaran goda där, man kan tröstäta såna mellan varven!
Vi ser fram emot rapport i morrn!

Quila o Ronja sa...

Tack snälla du. Ska "testa" lite. På min nuvarande blogg, har jag inte tillgång till allt. En gammal mall, som jag fått hjälp med. Därför tänkte jag få till en ny.

Grabbarna boys sa...

Headerna är ju helt underbar...förstår att du vill ha den kvar och den blev verkligen fin.
Lycka till imorgon!!
Vov o kram!

Christina Klosterberg sa...

Jag tror du gör rätt som testar att tävla i allfall och inte ha större krav än att se var ni befinner er. Lättare att sen se vad som behöver tränas på. Håller tummarna för er!

Sofie sa...

Bara att säga till om du funderar över nått eller vill ha hjälp :-)

Sofie sa...

Ja det är lite så vi tänker eller jag :-) sedan är det en klas två bana också så den är svårare än vi ska ha sedan.

Sofie sa...

Tack så mycket :-) jag gillar den jättemycket

Sofie sa...

Jag får akta mig för bullarna helt klart

Sofie sa...

Lycka till du med!

Sofie sa...

Bara att säga till om du funderar över nått eller vill ha hjälp :-)

Ann-Margret o Vinja sa...

Stort lycka till i morgon i Kungsör :) Håller tummarna att det går bra för dig och Astrid :)

Kram

Sandra sa...

LYCKA TILL och hoppas det även ger lite energi till själen. KRAM