söndag 18 mars 2012

Vi är tillbaka nu

Nu är vi tillbaka med nya krafter. Jag har haft två veckors praktik och i helgen har jag roat mig med att skriva två uppgifter till skolan. Men nu är de äntligen inne. Annars har vi inte gjort nått mer än att promenera och äta. Idag skulle jag och Astrid varit i Rättvik och tävlat i hoppklass igen. Men vi stod över pga olika saker. Men jag hade även de där uppgifterna så det var väl lika bra kanske :) 

Men nu är vi tillbaka igen och vi har ett fin fint halsband att visa upp i bloggen som kom i brevlådan i torsdags. Men vädret har inte varit så bra att fotografera i så vi väntar med att lägga upp det tills vädret är med. 

4 kommentarer:

Arlo sa...

Ja, du verkar då ha fullt upp nu! Klart att pluggandet måste gå före tävlingr och bloggande. Vi är nyfikna på halsbandet!

Quila o Ronja sa...

Nu blir man ju så klart, vääääldigt nyfiken på halsbandet:-)
Har massor av halsband, men jag tycker ALDRIG jag köper några, hahaha. Konstigt? Nu skulle jag faktiskt behöva nya..........till våren o allt :-)))
Kram
Jaa, man kan väl inte skjuta upp pluggandet för hur länge som helst ;-)

Ninni sa...

Låter skönt och bra, och jag är väldigt nyfiken på hur halsbandet är :D

Zallek - Kellaz sa...

Ni kameler har alltid så fina halsband!