onsdag 14 mars 2012

Astrid och dragselen

Igår var vi ute på en längre promenad igen med en vän. Bestämde mig för att sätta på Astrid dragselen så hon skulle bli van med den. Som ni kan se så gillar hon den inte massor. Men efter ett tag släppte det och hon låg på och tryckte ifrån med bakfötterna. Vi gick på ett nytt ställe också ska jag tillägga. Nej hon var jätteduktig till slut så det ska nog inte vara nått problem att få henne van med den där hoppas jag. 

 Men det här är definitivt hennes bekymrade min :)

5 kommentarer:

Ann-Margret o Vinja sa...

Ja nog ser hon verkligen ut som matte, vad har du satt på mig för elände!!!

Kram

Christina Klosterberg sa...

Men matte vad hittar du nu på igen... draghund, jag? Ok. För din skulle då - Det var vad jag läste ut av den blicken!

Quila o Ronja sa...

Jaa, det syns ju klart och tydligt, vad hon tycker om den ;-)
Men, roligt när hon sedan gillar läget.
Sv. Blev inspirerad av dig. Och lite tips fick jag ju också. Tack för det :-) Men guuuud så spännande det var, att se om det skulle lyckas.

Lyckopiller sa...

Fantastisk din header blev.

Quila o Ronja sa...

Kameran är en Nikon D60!
Skulle kanske önska mig ett till objektiv, som tar mera vidvinkelbilder.
Ha en fin dag, med dina fina kameler ;-)