tisdag 20 mars 2012

Nu får ni hålla tummarna

Astrid verkar inte nå speciellt bra. Hon har inte sovit tror jag i natt utan mest snurrar runt i korgen, stress gäspat och svalt. Nu ligger hon och skakar och jag tycker att hon skjuter rygg när hon står upp. Igår kväll ville hon inte heller ha smörgås, ost eller en ostkrok. Hon ville gå ut tre i natt men jag vet inte riktigt vad hon gjorde. Nej det här känns inte bra. Sitter och väntar på att Falun ska vakna så jag kan ringa. Pratade med Strömsholm i natt och de tycke att hon helt klart skulle kollas upp. Just nu ser hon bara så trött ut sötnosen :-(  och skakig. Hon har även levat på golvet och gått runt och sträckt på sig massor. Astrid är en tjej som i vanliga fall sover väldigt bra så nått är det.

11 kommentarer:

Grabbarna boys sa...

Hoppas verkligen att det inte är något allvarligt...ni har ju haft tillräckligt med tråkigheter!!
Vov o kram!

Britt Marie o Rudi sa...

Åh, nej, inte mer trubbel för er nu. Hoppas, hoppas att det är något snabbt övergående! Kram!

Anna sa...

Ajaj! Låter som magont! Har hon ätit något knas? Alice-jäkeln åt upp ett litet garnnystan för ett par år sedan (!!!!????) som fastnade i tarmen och fick opereras ut. Lite liknande symptom som de du beskriver + feber. Hoppas hon kryar på sig snarast!

Christina Klosterberg sa...

Det låter verkligen inget bra. Jag skulle också åkt in med henne så fort det gick. Håller tummarna och hoppas att det "bara" är lite magknip.

Hanna aka Lilla My sa...

Håller allt vi kan hålla för er!

Sofie sa...

Nu fick 10,40. De tyckte inte heller att det lätt bra.Hon hade även lite blod i avföringen. Lite orolig nu.

Ninni sa...

Men fyfan. Jag håller tummarna för att det inte är något allvarligt. Håll oss uppdaterade!

Quila o Ronja sa...

Men, neeej!! Hoppas verkligen inte att det är något allvarligt :-(
Håller, så klart tummarna.
Kramar till dig

Jasmine sa...

Usch! Vad jobbigt!
Förstår precis din oro...!
Jag hoppas verkligen att, vad det än var/är, det är något som går att göra något åt!
Önskar dig/er allt det bästa.

Siriosmilla sa...

Håller alla tummar och tassar som vi kan!

Ann-Margret o Vinja sa...

Men usch då, vad kan ha hänt henne för nått :( Hoppas att du får komma till veterinären fort.

Kram