måndag 19 mars 2012

Jag hoppas att kamelerna kommer att älska mig sedan

Vet inte om jag gör om det här nått mer. Hundarna verkar förväntansfulla i alla fall. Astrid ligger här och små piper så det betyder väl att det är bra. Men det lukar ju FÖRBANNAT illa måste jag säga. Och äckligt som fan var det att skära upp den. Trodde aldrig att jag skulle få händerna rena igen. Men de luktar :( Ångrar också att vi inte har någon dörr till köket. Det hade suttit bra nu :) Nej det blir nog bra bara den blir klart. Emigrerar så länge till den andra ändan av huset.

Sedan tänkte jag att vi skulle träna massor och få till fin fina saker så det är väl bara att stå ut helt enkelt. Astrid och Anka ligger här och stampar i korgarna så det blir nog bra. Men är de inte tillräckligt duktig då blir det inget mer. Jag hoppas att de läser det här om de vill ha mera lever sedan.

8 kommentarer:

Siriosmilla sa...

Jag körde i mikron! Blev helt okej faktiskt men jag slapp lukten.....

Sofie sa...

Jag överlevde. bitarna ligger nu i en skål och svallnar för att sedan skickas in i kylen

Ann-Margret o Vinja sa...

Luktar det så illa att torka lever i ugnen. Har i och för sig aldrig testat men det låter som om man ska låta bli om man inte är förkyld och täppt i näsan då ;)

Kram

BMW o Rudi sa...

Strongt gjort! Inälvskok är bland det värsta man kan hålla på med. Men vad gör man inte för vovvarna?

Grabbarna boys sa...

Det där såg riktigt smaskigt ut ju, vi vill också ha!!!
Vov från grabbarna boys!

Lyckopiller sa...

skulle förmodligen bli väldigt poppis hemma hos oss.

Helena sa...

Har hört från flera håll att torkad blodpudding också ska vara en stor favorit. Inte lika ren produkt men trevligare att arbeta med än lever kanske.

.::del Khazaris::. Ullis sa...

Jag tycker också att lever är äckligt att hantera men vad gör man inte för sina hundar? De jag har nu äter dock inte lever alls.

Jag har en kompis som för 26 år sedan bodde i samma hus som mig, jag torkade då lever så här och stanken spred sig inte bara i min lägenhet utan i hela huset. Hon pratar fortfarande om den där j--la leverstanken som satt i i flera dagar!! Haha