onsdag 7 mars 2012

Den nya headern

Jag vill tacka min vän Anna för hjälpen med den nya headern. Hon har fixat vingarna på Maysan. Jag ville så gärna ha henne kvar på headern och hade bestämt mig för länge sedan att jag ville ha vingar på henne. Men jag hade ingen aning om hur jag skulle göra så jag är väldigt tacksam för att Anna kunde och ville hjälpa mig. Hon är en fena på photoshop. Som ni kanske ser så har Anna även tagit bort kopplet till henne. Det tycker jag var en jättefin tanke som jag själv inte har tänkt på. Jag blev jätteglad när jag såg bilden. Nu är headern lite stor men ni får stå ut så ett tag. Jag tycker att det är lite svårt att minska bilder i photoshop. Sedan vill jag inte ha kvar texten som var på den gamla headern. Så jag vet inte vad jag ska göra med luften som blir runt bilden. Måste fundera lite. Men visst är den fin headern. Blir varm i själen när jag ser den.

Ni kan besöka Anna på sin blogg HÄR



16 kommentarer:

Anonym sa...

Åh! Vilken Fin Bild Så fint att att Maysan får vara kvar som den Ängel hon nu är <3 Kramar till er alla från mormor

Katarina sa...

Den är jättefin!

Carina i Norberg sa...

Tänkte inte på att kopplet var borta förrän jag läste det;) Jättefint. Nu är hon...fri. Anna är jätteduktig.

Quila o Ronja sa...

Det blev jättefint!!! Verkligen.

Britt Marie o Rudi sa...

Alldeles tårögd sitter jag och tittar på fotot! Så rätt det blev!

Ippolinas IGs sa...

Wow så fiin!

Eva sa...

Jättegulligt! Och det med kopplet var verkligen en fin sak:)
(Lite "Tack för idéen" också, vet ju inte när det kan bli dags här men din bild föder tankar.)
Ge de säkert lite undrande damerna där hemma en extra kram från mig!

Hanna aka Lilla My sa...

Superfint <3

Nina sa...

Verkligen en fin bild. Jag blir tårögd.

Siriosmilla sa...

Bilden blev jättefin!

Ann-Margret o Vinja sa...

Den blev verkligen super fin dina nya header :) Vad duktig hon var din kompis som fixade den.

Kram

Christina Klosterberg sa...

Otroligt fint gjort!

Sanna - en svart ko get också vit mjölk sa...

Fantastiskt fint gjort. Får ju gråten i halsen av bara tanken! Kram!

Anonym sa...

Så otroligt fint det blev Sofie!
Kram Lotta

Sandra sa...

Så fint det blev :)

linda & dogsen sa...

vilken bild! jag blir så tårögd...!

hur är det att leva med faraohundar? :)