tisdag 16 augusti 2011

Morgonshoppat lite



Ankas gucosamin börjar ta slut så idag har jag lagt en order hos bästa företaget, som är foderbilen. Blev även två säcker med hundmat och jag hoppas att de kommer under veckan men foderbilen brukar aldrig göra en besviken :)

Om ni inte beställer foder till era hundar från foderbilen så kan jag varmt rekomendera det. Fodret kommer i ett paket som lämnas vid dörren av posten. Ingen dyr frakt och man slipper bära säckarna allt för långt. För min del bara en trappa ner. Helt perfekt och man kan välja om man vill betala nu eller på faktura. Jag måste erkänna jag brukar ta det på faktura :) Brukar lägga beställningarna så att den ska betalas tills jag får lön. Perfekt då är alla räkningar för månaden betalda samtidigt.



2 kommentarer:

Ann-Margret o Vinja sa...

Låter kanon att få fodret ända hem och att man även kan betala senare :)

Ha en skön dag du och kamelerna :)

Foxylady sa...

Åh jag håller helt med, jag beställer också hundarna och kattrnas foder, sand, vårdprodukter m.m därifrån. De är superbra. Och som du säger, det är toppen att få allt hem till dörrn. Jag är glad att foderbilen finns... 8D