måndag 1 augusti 2011

Boktips till matte eller husse :) inte hundrelaterat

Jag är just nu inne i en period där jag läser mycket böcker. På jobbet kom vi fram till för några dagar sedan att vi var tre stycken som hade läst den här boken och tyckte att den var super.

Det var länge sedan jag läste en bok som var så bra som den här. Spännande, kuslig, och med en ordentlig twist. Det gillar jag. Tjock bok som som gick mycket fort att lästa ut. Själv så har jag läst ut bok nr 2 idag som heter Hungerelden. I maj nästa år kommer den sista delen.

Men gillar ni deckare och inte har läst den här stick iväg och inhandla den nuuuu. Ni kommer inte att bli besvikna.

2 kommentarer:

Christina Klosterberg sa...

Tack för boktipset! Perfekt att ta med till stranden!

Boubou sa...

Kul med boktips! Måste också säga att headbilden är supersnygg! :)