måndag 29 augusti 2011

En trött matte och utråkade kamaler

Idag har jag varit flera timmar i skolan och när jag kom hem var jag så trött. Så det enda vi har gjort idag är att gå promenader och kommer nog att fortsätta så hela veckan som det känns idag. En tråkig vecka men ibland blir det så.

Nu när det är kallare ut ( jo jag frös idag och kunde tänka mig att ta på mössan) men jag gjorde inte det. Så kan Anka igen följa med på lite längre promenader utan att hon får värmeslag. Så vi har idag tagit en promenad på nästan en timme i sakta takt. Gick förbi Cajsa och isbjörnen och kamelerna åt ett varsit äpple på deras gård. Sedan gick vi hem igen. Rätt skön promenad fast den hade varit skönare om jag inte var så trött. Kamelerna såg i alla fall rätt nöjda ut efteråt.

Så inte så mycket har hänt idag. Ingen stickning på mössan men jag ska försöka i morgon. Nu ska vi sova

2 kommentarer:

Cajsa och Ozzy sa...

Ozzy va såå trött efter åkervändan..så när han kom hem va han tvungen o sniffa på gården för de hade ju varit brudar där haha...han flåsa o flåsa o mitt i allt skulle han försöka lukta oxå. såg då roligt ut=)

Ann-Margret o Vinja sa...

Det kan vara rätt skönt att inte göra nått ibland också. Men ni gör ju nått iaf för ni är ju ute och går :)

Hoppas du blev piggare efter du fått sova lite.