onsdag 24 augusti 2011

Mössa modell mindre på G


Här är den mössan :) Om jag gör efter mönstret så blir den så här liten. Men det gör ingenting jag får göra en större senare. Jag har hållit på i kväll med att lägga upp maskor och sedan repa upp allt jag har stickat för nått har blivit konstigt. Jag är inte så duktig på att repa upp till där problemet är så hela åker. Nu så tänker jag lite innan jag stickar och har lite mer koll.


Vill helst inte gå och lägga mig men jag måste. Ser ni jag har fått till ett resår också första i mitt liv. Kanske inte världens bästa resår men inte världens sämsa heller ;)


Så fortsättning följer angående mössan.

6 kommentarer:

Quila o Ronja sa...

Men hallå där, vad du är duktig! Snygga färger. Dina kameler blir säkert överlyckliga ;-)
Vad kul att det går så bra på rallylydnaden. Tastade på träningslägret vi var på, men jag tyckte det var svårt. (Notera att jag tyckte det)Haha! Mycket att hålla reda på.
Kram

Ann-Margret o Vinja sa...

Vilka fina färger :) Ska bli spännande se resultat sen. Speciellt hur dom sitter på kamelerna.
Tror du att dom kommer behålla dom på sig sen då?

Ha en bra torsdag du och dina flickor :)
Kram

Arlo sa...

Det där kommer att bli en superfin mössa! Bra jobbat, matten!

Foxylady sa...

Åh va kul, vi ska va på Klackbergsgården, är det nåt du känner till?

Va fint det verkar bli med mössan. Hoppas det går fortsatt bra att sticka.
8) Ha det fint

Sandra sa...

duktig du är!!!

Jessica sa...

Hej!
Jag vill också sticka en sådan mössa till vovven, men kan inte hitta ett mönster någonstans! Var hittade du ditt mönster?
Kan du tänka dig att dela med dig av det till mig? :)
Maila gärna i så fall på:
jessica_andersson_swe@hotmail.com

Tack på förhand!
MVH Jessica