fredag 19 augusti 2011

I min hand håller jag

Stickbeskrivningen för hundmössor. Tror jag måste åka och köpa garn pronto. Stickar först en som är som beskrivningen för att lära mig och sedan blir det en kamelmössa :) Stort Tack till Ewa som skickade mig den. Ska bli otroligt kul att testa på nått nytt att sticka nått att bita i.


Jag hoppas att ni väntar med spänning på resultatet så ni kanske får gratulera eller gråta ;)


Jo nu har jag slutat jobba också idag. Mitt sommarvik är slut och snart börjat jag på min utbildning så nu ska jag väl för bövelen hinna läsa och kommentera era bloggar :)


1 kommentar:

Ann-Margret o Vinja sa...

Vad spännade med lite kamel mössor :) Kanske matten kan få en som matchar också ;)
Ska bli spännande se hur dom blev sen.

Visst blir man sur när man upptäcker att fm haft kanon väder och sen när man vaknar är det bara regn ute :( Hade jag vetat det hade jag sovit mycke kortare och lagt mig en stund på em i stället.
Men, men alltid smart att vara efter klok ;)

Kram