onsdag 30 juni 2010

Valde ingen

Bestämde mig sent igår att inte anmäla till Köping. Dels så höll jag på att glömma bort det. Då känns det inte som att det var så viktigt. Dels ska jag anmäla till viktigare saker. Sedan ska jag spara pengar till semestern. Åker mer än gärna på semester just nu än att tävla. Har även kommit på att anmäla till två inoffar kostar ungefär som en officiell tävling. Så varför inte som vi bara ska ut och ha kul och träna på våran nya stil. Så det blir inget Eskilstuna heller får våran del. Känns helt ok som vi inte har någon plan med ställandet iår. Jag gillar att ha ett mål. Annars känns det lite meningslöst att ställa. Så vi larvar runt i stället. Inga krav och fasiken vad skönt det ska bli. Inoffar here we come

Vad tycker ni om inoffar. Är det en perfekt träningsplats om man vill träna på nya saker. Eller ska man köra på officiella i alla fall? Ja vad tycker ni.


1 kommentar:

Anna sa...

Tycker inofficiella är trevliga tillställningar. Perfekt att träna med sin hund utan alla krav på att allt ska vara perfekt!

Prestigen försvinner och man har helt enkelt bara roligt.