tisdag 15 juni 2010

Rundbana

Nu har vi vaknat och väntar spänt på att kl ska bli 17.00 och vi kan sätta oss i bilen och åka till Järbo hunkapplöpningsbana. Den ligger strax utanför Sandviken. Jag tror att hundarna kommer att bli så glada. Eller jag hoppas i alla fall att de kommer att bli glada. Så idag ska vi bara vänta och vänta. Även min kompis Cattis ska följa med och försöka knäppa lite kort samtidigt som hon ska fånga dem :) Det ska också bli intressant hur det ska gå till. Så vi hoppas att nått fastnar så vi kan visa att vi har varit där.

4 kommentarer:

Cajsa och Ozzy sa...

Jag o Ozzy såg er igår=)

Josefin sa...

Gud va roligt! :) Det kommer gå fin fint och de kommer ha så skojj!

Mirre sa...

Ohhh vad spännande, det tror jag garanterat att hundarna kommer gilla. Kul att se Cattis kort sedan =D..

JA hoppas det, det e nog ngn liten knöl som försvinner. Men visst blir man orolig
kram

Mirre sa...

JA läskigt med fästingmedel, helst vill man vara utan. Men peppar peppar så har Bellman ingen fästing hat än =D

kram