lördag 12 juni 2010

Svensk vinnare

Så har jag varit på en liten tripp till Avesta och svensk vinnare. Det var verkligen svinkallt men uppehåll. Fick äran att springa lite med Faouziah´s Bastet i uppfödarklass. Gud vilken härlig gammal dam. Full fart i benen och lika godissugen som Anka :) Tack Anna för att jag fick springa lite med Juno det var en upplevelse. Efter rasbedömningen så åkte jag hem till mina hundar. Faktist rätt skönt att slippa ställa idag men jag var sugen på plats. Tror inte att vädret hade påvärkat Astrid så mycket. Hon verkar stå fint i allt. Såg att det började regna till finalerna, trist.

Här hemma hos oss har det regnat hela dagen. Det har regnat så mycket att hundarna knappt inte har velat gå ut och kissa. Så vi tog en gemensam tupplur på eftermiddagen under filten. Härligt var det att vara så omgiven av kärlek :))

Inga kommentarer: