tisdag 14 oktober 2008

Sjuntorp

Så har vi anmält oss till utställningen i Sjuntorp. Jag har ännu ingen aning om var vi ska bo men det löser sig. Har kollat runt på lite olika alternativ. Hotell eller hyra stuga det är frågan.

Jag har hört att det ska vara kallt i Sjuntorp så jag håller redan på och pepper mig. Men vad får man inte stå ut med för att få det där vinthundscertet. Lite lär ju även matte lida. Vem vet vi kanske får certet i helgen men det tror jag inte. Jag brukar inte ha flytt när det gäller men det visar sig.

Var i valet och kvalet igår om jag skulle chansa och anmäla två hundar. Men jag anmälde bara en som jag inte har en blekfis om vem jag skulle fråga som kunde visa den andra. Sen tror jag inte att Anka gillar när det är kallt så hon får vara hemma och värma sig. Astrid är cool när det gäller kyla så jag är inte oroligt för att den ska bekymra henne så mycket. Får se till att hålla henne varm bara så ska det nog gå bra.

Vem vilka mer än jag ska till Sjuntorp? Någon som vet? Någon som vill samåka? Så himla tråkigt att åka själv. Men jag har ju klarat mig tidigare så det går bra nu också. Jag får väll prata med Astrid inte för att jag vet om jag får så vettiga svar tillbaka

2 kommentarer:

Mirrekex sa...

Gick bra i spåret idag. Ska skriva om det i morrn. Följer gärna med er ngn dag. Men då får ngn av er gå med Bellis. Jag får ej belastas än liksom.. Ha en underbar kväll Kram

Anonym sa...

Jag kommer inte ställa i Sjuntorp! Hade tänkt ställa bägge men jag lät bli att anmäla.