fredag 31 oktober 2008

Första snön

I morse när jag vaknade så var det massor med snö ute. Bilen var helt täckt och jag har bara sommardäck på som jag inte har skaffat mig några vinterdäck. Men nu har jag beställt och på tisdag så sätts de på.

Hundarna var inte så impade när vi steg utanför dörren. Jag tror att alla kissade neranför trappen för att de trodde att de skulle få gå in igen. Men det fick de inte utan en liten promis ska vi allt ta.

Maya kollar in läget hos grannen


Tre brunisar i en hög

Rätt busig var det med snön på eftermiddagen

Astrid tror fortfarande att man kan äta äpplen från trädet

Full fart framåt

1 kommentar:

Annakarin @ Mathias.W sa...

Oj vilket härligt snöväder!! Vad mycket snö ni fick så där över en natt, så avis.. här har vi bara kallt och halt..
Hundarna ser iallafall ut att stor trivs. Härliga bilder!