tisdag 21 oktober 2008

Så sjuk idag

Kände mig lite krasslig igår kväll men så vaknade jag inatt och var helt febrig. Så jäkla typiskt för jag har inte alls lust att vara sjuk. Så nu är jag på väldigt dåligt humör känner jag. Jag vill verkligen inte ligga här helt utslagen och kolla in i väggen men det är väll typ vad jag orkar. Ja några korta promisar blir det väll också för jag kan ju inte direkt lära dem att gå på lådan som knappt katten vill gå där längre. Att springa till grannen är bättre tycker Mulis och inte mig imot.

Nej nu ska jag läsa ut Svek av Karin Alvtegen. Den är väldigt bra och jag varmt rekomendera hennes böcker. Har kommit på att svenska författare är väldigt bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig önskar mammsen Kram

Anonym sa...

Usch, vad trist. Hoppas att det inte var något som du plockade upp när du var och hälsade på hos oss! :-(

Krya på dig
/Kram