onsdag 29 oktober 2008

Konkurrenten

Nu har det gått några dagar sedan jag har fått veta vilken min konkurrent i Sjuntorp är.

Jag blir kallsvettig bara jag tänker på det. Jag tror att det kan bli en så så jämn tävling. Har suttit här och kollat in bilder på den lilla tösen och kommer gång på gång framtill att hon inte är så tokig. Astrid är äldre och har en längre svans med vit svanstip men det är kanske också allt. Tiken som vi ska möta är Alva och hon blev ju BIM i helsingborg fast hon inte var ett år gammal. Så det är klart man blir nervös hahahaha. Ett som är säkert är att alla hundarna har finskt påbrå och är släkt så det blir nog hårt hårt. Kanske ska lära mig några finska fraser och säga till domaren. Tror ni man ligger på plus sidan då?

En mysig natt på Scandic ska jag och Astrid ha innan vi blir nervösa. Jag längtar redan det var länge sedan jag sov på hotell.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Äsch, sätt på dig en kortkort kjol istället så tar ni det ;) *skojar nu kanske är bäst att tillägga så ingen tar mig på allvar* :D

Mirrekex sa...

Nämen ta lite sexy kortkort. det blir toppen ;) ha det gott vännen Kram

Sofie sa...

Tyvärr så är det en kvinnlig domare. Jag tror inte att hon tänder på kortkort ;)