söndag 19 oktober 2008

Bara att göra slag i saken.

Innan jag åkte till Skogås så hade jag bestämt att ifall vi kom bland de tre bästa i tiklassen så skulle jag anmäla till Stora Stockholm. Astrid blev ju 3 bästa tik så nu är det bara att anmäla. Jag tycker annars att det inte är en sådan trevlig utställning som det är trångt och mycket människor. Men igår visade stumpan att hon står sig bra konkurrens så varför ska vi inte testa på en större utställnig. Visst det var inte så många ch hundar där men man kan alltid prova man vet aldrig hur det kommer att gå. Under har ju skett förrut.

Så vad jag nu än tycker om SS så kommer vi och provar lyckan. Det kanske går super men det kan även gå åt skogen. Vi ska samla på oss erfarenheter för nästa år och mina planer för det året.

1 kommentar:

Emelie sa...

Det är väl självklart att du ska anmäla till Stora Stockholm med så fina tjejer!