lördag 4 oktober 2008

Lördag

Idag har jag jobbat en snabbis på morgonen. Sedan har jag och djuren myst i sängen tillsammans en stund.

Nu sitter jag här och funderar vad jag ska hitta på idag. Städning borde stå högst upp på listan men gud vad tråkigt. Jag städer ju hela veckorna. Men det lär väll bli lite plockning ivarjefall. Kanske ska ta och leta på alla värmeljusen så vi kan mysa riktigt ikväll.

Ikväll blir det Stjärnor på is och det ska avnjutas med ostbågar tror jag. Känner ett stort sug efter just ostbågar faktiskt.

Tycker föresten att fel person åkte ur Idol igår. Eller tjejen var ju inte heller så bra men den blonda killen. Kommer inte ihåg vad alla heter. Han på J han skulle inte ha fått vara kvar tycker jag. Han var sämre än Jenny.

Nej jag får väll plocka lite grann nu känns det som. Fy vad tråkigt.

Inga kommentarer: