torsdag 9 oktober 2008

Klippet

Idag har jag varit och klippt mig. Det var rätt länge sedan sist så det behövdes. Jag har länge funderat om jag ska klippa lugg och idag slog jag slag i saken. Klippte även olika långa längder på båda sidorna. Ena sidan blev lite längra och den andra kortare.

Peders kommentar när jag kom hem var. Jag får vänta ett tag så säger jag sedan vad jag tycker. Han gillar inte lugg. Men det är ju jag som ska ha den och inte han så jag bryr mig inte. Jag blev ivarjefall himmla nöjd över det nya. Lite smink på mig så kommer jag att bli snygg. Tur att man har självförtroende hahaha.



6 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt!

O skit i karlkommentarerna - det gör iaf jag ;)

Anonym sa...

wauw.. himla fin ny frisyr. Det är bara att köra stenhårdt med den. Och lycka till i helgen.
Läsar väldigt ofte din blogg.

Vänligen Tenna med faraohunden svea og whippet Liva

kolla evt. min blogg
http://www.easyblog.dk/showblog.asp?id=1023

Anonym sa...

Fick idag en kommentar om mitt hår som jag tyckte var roligt.
Men här är det någon som har hottat till sig, snyggt.
Jag känner mig faktiskt lite hott hahaha

Anonym sa...

Hej Tenna.

Roligt att du läser min blogg. Försökte gå in på din länk men den fungarede inte. Är den som den ska?? Jag ska försöka igen senare vill ju såklart kolla in din blogg.

Mirrekex sa...

Ohh snyggt gumman, du vart jättefiin. Jättesnyggt med lugg ju Kraam

Anonym sa...

Bättre sent än aldrig - jag tycker det var en jättefin frisyr! Du passar jättebra i den. Vi ses ju ikväll så då får jag ju se den in real life! :-)