torsdag 14 augusti 2008

Vilket väder eller vad säger man

Ja här regnar det och solen strålar om varandra. Man vet aldrig vilket väder man kommer att få över dagen. Väldigt frustrerande kan man säga som man kan bli väldigt blött under alla promenaderna. Eller det dåliga vädret är ju frustrerande för allt man ska göra. Man blir lite på dåligt humör helt enkelt. Nej nu vill jag har lite uppehåll.

Nått bra har ivarjefall regnet med sig. Jag och Astrid har idag utställningstränat i duggregn och jag kan säga att lite regn stör henne inte. Nästa gång det spöregnar ska jag prova det med. Kan vara intressant att veta hur hon uppför sig i det. Någongång kommer det säkert att spöregna och då kan det vara bra att vara förbered. Har man en hund som inte brys sig eller har man en räka i kopplet. Maya är lite räka varianten men jag tror att Astrid är annorlunda.

1 kommentar:

Mirrekex sa...

Hehehe allt för ngt gott med sig ju hehe. Men nu har det regnat ganska mykt. Allt bra med er annars? Kram