tisdag 5 augusti 2008

Kallt kallt

Här händer inte så mycket vi myser mest. Jag har ont i mitt knä och i en fot som gör att vi inte kan gå några längre promenader. Väldigt tråkigt som det är kallt väder och vi verkligen skulle kunna göra längre utflykter. Även tråkigt med att Peder har börjat jobba och jag sitter här helt själv i huset. Är inte så illa som det låter men det är tråkigt att inte kunna vara lediga tillsammans.

Så nu ska jag äta lite frukost och tänka lite på framtiden. Många funderingar finns det och jag måste nog hitta någon att bolla dem med förutom Peder. Peder och jag har inte samma tänk ibland och vi är inte insatta i samma saker.

Så idag blir det filten en bra bok, kanske en film och tre varma värmehundar. Rätt ok det med. Föresten glömde bort katten den vill nog också vara med.

1 kommentar:

Mirrekex sa...

Hej gumman, Fint utställningskort på er. Skönt med lite paus i värmen. Mysigt ni ska ha det under filten Kram