lördag 23 augusti 2008

Vilken härlig lördag

Idag vaknade jag tidigt och tog en promis och sedan mumsade vi god frukost hela familjen. Klockan nio var jag ensam hemma för att Peder skjutsade Ebba till hennes skridskokurs. Då kröp jag ner i sängen igen och la mig och läsa Camilla Läckbergs senaste bok Sjöjungfrun. Efter ett tag så gick jag upp och fixade till mig och åkte till Avesta för att ta en promenad med mamma. Vi försökte leta svamp i skogen men det var inte direkt någon lugn stund som Astrid sprang hit och dit och luktade på allt. Hennes tempo var väldigt högt och jag blev väldigt trött.

Nu är vi hemma igen och nu ska jag läsa ut boken och hundarna sover middag. Promis i terräng tog tydligen på krafterna.

Sen ska vi hela kvällen peppa oss inför morgondagen. Jag har sagt att tar hon licensen så ska vi shoppa nått kul. Har ni något förslag på rolig hundshopping :)

Inga kommentarer: