torsdag 21 augusti 2008

Cesar Millan


Jag beställde igår den här boken från Adlibris och den har idag gått iväg hem till mig, så imorgon förväntar jag mig att den ligger i postlådan. Jag är inget direkt fan av Cesar Millan men jag kollar ibland på hans program när de visas på tv. Endel saker som han säger är bra och endel slår jag bara dövörat till. Men det ska bli intressant att läsa hans bok fast jag inte gillar allt som han förespråkar.
Någon som har läst den? Vad tyckte ni isåfall? Jag ska berätta när jag har läst klart den vad jag tyckte.

2 kommentarer:

Annakarin @ Mathias.W sa...

Jag tycker att han är fantastisk!!! en naturbegåvning, älskar alla hans program & böcker!!

Mirrekex sa...

Jag tycker det mesta han gör är vettigt. Men ibland blir det lite för hokuspokus hehe Hoppas att allt e bra kram