måndag 11 augusti 2008

Framtiden

En vecka kvar på semestern och jag har nu på högtryck börjat tänka på framtiden. Min framtid är inte att vara lokalvårdare för alltid. Jag har lite högre planer än så känner jag. Igår fick jag kicken som jag verkligen behövde för att komma igång på allvar.

Imorgon ska jag träffa min guldvän som ska hjälpa mig att förstå endel saker och vara mitt bollplank. Det är även bra att prata med någon som kanske ser det hela med helt andra ögon än vad jag gör. Jag har även fått hjälp ifrån annant håll och det är jag verkligen glad för. Ibland kan det vara som en jungel att hitta info på nätet.

Som ni kanske förstår så har jag en affärside som jag håller tyst om. Jag tänker inte berätta vad den går ut på fören den kanske blir allvar. Den kanske aldrig blir det men då har jag ivarjefall kommit igång med lite kreativt tänkande. Men jag håller tummarna stenhårt ska ni veta.

Nu längtar jag tills imorgon och mer information

1 kommentar:

Mirrekex sa...

Ohh vad spännande får du berätta mera om sedan Kram