torsdag 27 december 2007

Meddelanden på mobilen

Idag på jobbet så fick jag ett meddelande på mobilen av min kära kompis Pernilla. Det var ett slags kedjebrev och jag brukar inte svara sådant men idag gjorde jag ett undantag.

Så här gick meddelandet:
Har du tänkt på alla gånger vi har blivit nertryckta av män för att de menar att vi är det svagaste könet? Men hör här: Vi kan blöda en vecka utan att dö, Kan ge mjölk utan att äta gräs, Bli våta utan att röra vatten och vi kan få benlöst kött att stå! Hur många män kan det :) ? GIRLPOWER skicka detta till 5 tjejer och visa vad girlpower är.

Skickade då det här till 5 tjejer och fick då tillbaka det här från en utav de här 5 tjejerna.

Tre engergispartips för en jord vid liv
* Släck lampan och tänd varandra
* Sänk rumstemeraturen och värm varandra
* Stäng av tv:n och sätt på varandra.

Skickade då vidare det andra meddelandet till den som skickade det första. Fick svaret " Mysigt" Kan bara hålla med :) Gör inte ni det ?

1 kommentar:

Mirrekex sa...

Hej var verkligen fyndigt sms ;) kramis. Förresten var så lite så med att jag hjälpt dig idag kramis