lördag 8 december 2007

Jul kalendern

Har nu sett årets julkalender tre dagar i sträck och jag måste säga att jag gillar den. Den är faktiskt lite charmig och roligt.

Kul att den handlar om att en önskan ska uppfyllas. Gillar tomtenissan som ställer till det hela tiden, fast hon bara vill väll. Inte så lätt att veta ifall man kommer ifrån Nordpolen.

Det som jag tycker är lite roligt är ju att de har lånat ifrån Star Wars. När den stora röda (tomten)vill ha tag på tomtenissan så ringer det och de pratar med varandra genom ett hologram.

Nej har ni inte kollat in julkalendern gör det för det är den värt.

3 kommentarer:

Mirrekex sa...

Tack för idag. Det var jättesöt och roligt hihi. Hoppas att det går bra på kursen nu. Syns i morgon kramis

Anonym sa...

Hejhej! Ja det kanske jag har gjort! Brukar du traska omkring vid siggebo? Jag jobbar just nu ute på bageriet och kör fram och tillbaka där hela dagarna. Och då har jag sett två faraohundar! Senast idag med 2 svart täcken på sig :D Var det ni?

Anonym sa...

ah okej :) Det är jättebra att gå i djupdalen om du inte redan gått där ;) får man fråga hur du hamnade i Säter av alla ställen?